Valuta:
home ::  Verzenden & retouren

Verzenden & retouren

´╗┐Retourbeleid

Wij zijn ervan overtuigd dat u een gemakkelijke uitwisseling of retourervaring geniet! Geef uw aankoop terug
Alle items zijn kwaliteitscontrole en gecontroleerd op eventuele storingen voordat ze worden verzonden. Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen via E-mail. U moet foto's van het artikel naar onze mailbox verzenden. Het e-mailvak moet worden aangeduid met "Bestelnummer". Zodat we u snel een antwoord kunnen geven (veel dank!).

Zorg ervoor dat u de Retour Merchandise Authorization binnen 7 dagen na ontvangst om ruil of terugbetaling aanvraagt. Uw tijdige teruggave van ongemonteerde, onbeschadigde of defecte artikelen moet de verpakking en de labels van de verkoper bevatten en moeten in dezelfde staat zijn als wanneer het werd ontvangen. Retourneren die beschadigd, vervuild of veranderd zijn, kunnen niet geaccepteerd worden en worden teruggestuurd naar u.
Als u uw aankoop wenst te retourneren, spijt u dat u 50% van de prijs van het artikel betaalt als onze poundage en restocking fee voor uw geretourneerde artikelen. De retourzendkosten zijn ook de verantwoordelijkheid van de klanten.
Pak de goederen veilig op. Neem alsjeblieft de volgende gegevens in met uw retourzending: factuur, naam, adres; Verzenden naar naam, adres; bestellingsnummer; Redenen voor terugkeer.

Krijg je Eefunds
Zodra uw retournota is ontvangen en gecontroleerd door de fulfillment centers, wordt uw terugbetaling verwerkt en automatisch binnen 2 dagen op uw originele aankoopkaarten of originele betaalmethode toegepast. Houd er rekening mee dat het mogelijk is, afhankelijk van uw creditcardbedrijf, extra 2-10 of meer werkdagen na uw credit is aangevraagd om het te posten op uw account

Uw aankoop uitwisselen
Uitwisselingsaanvragen moeten binnen 7 dagen na ontvangst van de bestelling worden gedaan.
Geef het uitwisselingsartikel en het nieuwe model of de grootte in uw email op aan het klantenservicecentrum. De artikelen moeten in originele staat zijn en niet kunnen worden geaccepteerd als retour.
Beschikbaarheid van vervangend artikel is niet gegarandeerd. U ontvangt een e-mailbevestiging bij de voltooiing van de uitwisselingsverwerking
Als u uw aankoop wenst uit te wisselen, spijt u dat u 30% van de prijs van het artikel betaalt (niet een gereduceerde prijs of marktprijs) als onze poundage en restocking fee voor uw geretourneerde artikelen. De verzendkosten zijn ook de verantwoordelijkheid van de klanten.

Uw bestelling annuleren
Als u de bestelling wilt annuleren om terug te betalen, neem dan contact met ons op. Geannuleerde bestellingen die niet zijn verzonden, worden terugbetaald met een aftrek van 10% van de totale bestelling (en) van de bestelling (s) als annuleringsvergoeding, die belast wordt met de administratieve kosten en transactiekosten bij de annulering van bestelling (en).

Belangrijke informatie
A) Wij hebben alles in het werk gesteld om zo nauwkeurig mogelijk de kleuren van onze producten weer te geven die op onze website verschijnen. Aangezien de monitoren van computers verschillen, kunnen we echter niet garanderen dat de weergave van de kleuren van uw monitor helemaal accuraat is.
B) Als u het door u bestelde object (en) wenst te retourneren of uit te wisselen, moet u deze bij uw lokale postkantoor bezorgen. Wij kunnen niet verantwoordelijk zijn voor pakketten die in transit zijn verloren. Zodra uw retour is ontvangen en verwerkt, wordt u per e-mail in kennis gesteld.
C) Wij accepteren niet de teruggave van de verkoop en de onlne Clearance-item (en). Als u ontevreden bent met uw aankoop, kunt u de artikelen uitwisselen in een andere maat of kleur (alleen van toepassing op dezelfde stijl die u hebt gekocht).
Als u nog meer vragen of vragen hebt, kunt u gerust contact met ons opnemen. Ons loyale klantenservice team zal altijd bij u zijn.
Terug
Copyright ┬ę 2017 www.thedailygreen.nl. All Rights Reserved